Docházkové systémy
Automatizované přístupové a docházkové systémy Vám slouží k evidenci docházky, sledování pohybu zaměstnanců v průběhu pracovní doby, k přípravě podkladů pro zpracování mzdové agendy a k otevírání závor, turniketů, bran, a dveří.
Možnost volby identifikačního média:
- bezkontaktní identifikační karta nebo přívěšek
- kontaktní kovový DALLAS čip
- biometrie - otisk prstu
Docházkový systém umožňuje:
- rychlou evidenci pracovní doby
- sledování přítomnosti na pracovišti
- jednoduchou archivaci a vyhledávání v evidenci
- možnost propojit s vaším mzdovým systémem
- kombinaci s přístupovým systémem - možnost ovládání (otevírání) vstupních dveří nebo turniketu na kartu
- evidenci návštěv
- sledovat práci na zakázkách
- propojení se zabezpečovacími systémy (EZS)