Docházkové systémy

Automatizované přístupové a docházkové systémy Vám slouží k evidenci docházky, sledování pohybu zaměstnanců v průběhu pracovní doby, k přípravě podkladů pro zpracování mzdové agendy a k otevírání závor, turniketů, bran, a dveří.

Možnost volby identifikačního média:

  • bezkontaktní identifikační karta nebo přívěšek
  • kontaktní kovový DALLAS čip
  • biometrie - otisk prstu

Docházkový systém umožňuje:

  • rychlou evidenci pracovní doby
  • sledování přítomnosti na pracovišti
  • jednoduchou archivaci a vyhledávání v evidenci
  • možnost propojit s vaším mzdovým systémem
  • kombinaci s přístupovým systémem - možnost ovládání (otevírání) vstupních dveří nebo turniketu na kartu
  • evidenci návštěv
  • sledovat práci na zakázkách
  • propojení se zabezpečovacími systémy (EZS)
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.